Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18: Hari Kedua Deepavali

Hari kedua ini memang kerja saya nak pergi rumah terbuka Deepavali dan cari makanan. Hehehehe. Kebetulan kawan saya ajak ke rumah dia untuk makan tengah hari di Tambun, Perak. Selepas itu, saya pulang ke rumah semata-mata nak menonton filem Tamil baru kegemaran saya iaitu 'Ratsasan'. Filem ini antara filem 'serial-killer' atau 'psycho' yang penuh dramatik.

Satu perkara menarik semasa perayaan Deepavali ialah program-program dalam televisyen yang sangat menghiburkan. Di samping itu, kami sekeluarga juga layan tetamu yang datang ke rumah. Pada sebelah petang, seperti biasa saya pergi ke kedai kopi kegemaran saya bersama rakan-rakan.

Kami membuat perancangan untuk menonton filem baru di pawagam yang berjudul 'Sarkar'. Makan malam itu macam biasa pergi rumah terbuka. Selepas makan malam, kami terus bergerak ke pawagam untuk menonton filem baru itu. Bukannya nak sangat menonton filem itu, tetapi kami nak sangat meluangkan masa bersama kerana tidak lama berjumpa. Persahabatan ini antara perkara menarik yang diberikan oleh Tuhan kepada saya.


Di pawagam TGV Klebang, Ipoh. 


Makan malam di rumah kawan, Laknes. 


Rumah terbuka Deepavali di Tambun, Ipoh. 


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ini mungkin post yang terakhir yang berkenaan kuliah BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Terima kasih Prof. Dr. Normaliza atas segala nasihat d...