Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18: Tugasan 10 Gambar di Kampung

Phewwww, selesai sudah tugasan yang diberikan oleh Prof. Sebenarnya ini berkenaan dengan tugasan 10 gambar yang diberi oleh Prof untuk dilaksanakan pada cuti pertengahan semester. Memang seronok la subjek ini sebab tugasannya yang sangat menarik.

Selepas Prof dah bagi tugasan ini, saya rasa macam senang sahaja. Tetapi memang susah sebab kena ambil gambar pemandangan ataupun apa sahaja gambar yang berkaitan dengan kampung. Ada tempat yang saya tak tahu nama pun saya pergi di Sungai Siput.

Ditambah pula dengan perayaan Deepavali, jadi banyak sangat koleksi gambar yang saya peroleh. Yang susahnya adalah untuk pilih gambar yang terbaik. Sebab itu saya muatnaik gambar sedikit lambat. Walau bagaimanapun, saya harus berterima kasih kepada rakan saya Vijay, yang sudi membawa saya ke lokasi-lokasi menarik di sekitar Sungai Siput.










No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ini mungkin post yang terakhir yang berkenaan kuliah BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Terima kasih Prof. Dr. Normaliza atas segala nasihat d...