Wednesday, November 14, 2018

BBM3410/18: Lax 2014 di Mines

Dalam kesibukan untuk menyediakan video muzik one shot ini, video Lax juga harus disiapkan dalam minggu ini. Tajuk Lax yang saya pilih kali ini ialah Lax 2014 My Travelogue. Perkara paling penting dalam Lax ini adalah ahli kumpulan haruslah antara orang yang kita kenal. Kalau tak, mesti susahlah nak bahagi masa semua.

Mines ini kami pilih sebab tempat  itu sesuai dengan tema yang diberi iaitu 'Fun and Lively'. Kami pergi pada hari Selasa jadi memanglah orang tak ramai. Suasana di situ macam sunyi sangat. Tapi kami buat juga untuk memenuhi tugasan untuk kursus ini.

Lax ini ada kebaikan dan keburukannya pada pendapat saya. Kebaikannya adalah kita dapat mengeratkan hubungan dengan rakan-rakan Lax, mendapat informasi yang baharu, berkongsi pendapat, melawat lokasi-lokasi yang menarik dan sebagainya.

Keburukannya pula kos perbelanjaan itu ada kalanya tinggi, tiada kredit dan memerlukan masa yang sangat tempat untuk semua ahli kumpulan berjumpa. Tapi sebagai pelajar, kita kena berkorban sedikit untuk kursus ini sebab kalau gagal kami tak boleh bergraduat. Saya kongsikan beberapa gambar yang diambil di The Mines, Seri Kembangan.




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Ini mungkin post yang terakhir yang berkenaan kuliah BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Terima kasih Prof. Dr. Normaliza atas segala nasihat d...